loading...
همستر
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هادی در تاریخ 1392/12/22 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

منم دو تا همستر دارم.به وبلاگ منم یه سری بزن و نظر بده.اینم ادرس وبلاگمhttp://hamster13.blogfa.com/شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط آن شرلی در تاریخ 1392/08/19 و 21:07 دقیقه ارسال شده است

تعطیل دیگر...به خاطر آلودگی هوا....
مرضیه؟؟ راستش همیشه می گه صبح بیدارش کنم اما دوباره به خوابش ادامه می ده... من هنوزم دقیقا متوجه شندم درس داره یا نداره... اگر به کشف جدیدی رسیدم اطلاع می دم
تو هم به خودت سخت نگیر که از درس زده بشی
والا ما تا دوم دبیرستان نمی دونستیم امتحان چیه....دبیرامون که می گن هنوزم نمی دونین ولی جدا از شوخی هرچی قانون عجیب و غریب بود افتاد سر شما از بدشانسی
من و فافا خونه تنهاییم.... تازه فافا هم که خوابه...

این نظر توسط آن شرلی در تاریخ 1392/08/18 و 23:38 دقیقه ارسال شده است

ببخشید ارتباط موضوعی نه شایدم آره اما فکر کنم ارتباط شیخصیتی مناسب تر باشه....

این نظر توسط آن شرلی در تاریخ 1392/08/18 و 23:29 دقیقه ارسال شده است

یک سر به این ادرسی که به جای ادرس وبلاگم گذاشتم بزن.....

این نظر توسط آن شرلی در تاریخ 1392/08/18 و 23:27 دقیقه ارسال شده است

وای اگر بدونی چه قدر دلم برای یانگوم تنگ شده.....
پس از باران خیلی شبیهشه از نظر من:
خانم کوچیک:یانگوم
خانم بس:گیونگ میونگ
خانم بزرگ:بانوچویی
ارباب:پادشاه
فرخ: تسو
عموغلام: داداش تسوشکلک
خاله خانم:بانو یونگ
شیرین:یونسنگ
ارتباط موضوعی را می بینی....شکلک

این نظر توسط آن شرلی در تاریخ 1392/08/18 و 23:14 دقیقه ارسال شده است

سلام مهسا .....
خوبی؟؟؟؟ دعا کن عاشورای امسال بارونی باشه..... الان که داره یک ریز می باره ، فقط می ترسم اشکای اسمون تمومشه تا اون موقع .....
راستی به جلد پشت کتاب شیمی داداشت نگاه کن... داشتم اونا را به ترتیب حفظ می کردم که مرضی باهام همراه شد.... مثلا او عددشو می گفت من اتمشو می گفت و برعکس.... دیگر یک جاهایی بازی سرعت گرفت گوگرد شد گوگل.... بُر شد برو و .... بهت پیشنهاد می کنم حتما این بازی را انجام بدی....
می گم بذار یک تکنیک خیلی کارآمد بهت یاد بدم....
اگر یک بار خدای ناکرده به علت حواس پرتی خرابکاری کردی می تونی خیلی راحت اطرافینتو قانع کنی که داشتی یک آزمایش خیلی جالب انجام می دادی...مثلا خود من
همین دیشب بود اومدم شیرداغ کنم..... به قدری زمان گذشت و شیر داغ شده بود که از حالت مایع به بخار تبدیل شد که یک تغییر فیزیکیه...... تازه تا شعاع یک متریشم دچار تغییر رنگ شده بود(تغییر شیمیای) خلاصه یک لایه ی چرب و خیلی جالبی هم باقی مونده بود که باید به عنوان آثار تاریخی نگهش دارم...مدیونی اگر فکر کنی اینا نتایج حواس پرتیه و اصلا ازمایشی درکار نیستشکلک

این نظر توسط آن شرلی در تاریخ 1392/08/17 و 20:27 دقیقه ارسال شده است

یوسف یازده برادر داشت وحسین (ع ) ، تنها عباس (ع) را .
.
.

سلام یانگوم جان
پیشاپیش عاشورای حسینی را تسلیت می گم
آپ کردم.... به شب نامه دعوتی ....متن "برای خودت زندگی کن"....
راستی تو نمی خوای مطلب جدید بذاری؟؟؟شکلک

این نظر توسط آن شرلی در تاریخ 1392/08/09 و 21:30 دقیقه ارسال شده است

بارالها اجلم را تو به تاخیر انداز
چندروزیست دلم تنگ محرم شده است ـــــ ـ
التماس دعا


این نظر توسط آن شرلی در تاریخ 1392/08/09 و 10:06 دقیقه ارسال شده است

الان نتی مهساجان؟

این نظر توسط دخترک کبریت فروش در تاریخ 1392/08/08 و 20:30 دقیقه ارسال شده است

مردمان شهر من بی انکه خود بخواهند چنان غرق مستحبات رنگارنگ شده اند که زیبا ترین واجب را فراموش کرده اند....عشق را


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    همستر چه جور جونوری است؟
    چه مقدار از این وبلاگ رضایت دارید؟
    به نظر شما کدام بازیگر زن بهتر است؟
    به نظر شما کدام بازیگر مرد بهتر است؟
    عکس چه حیواناتی رو بیشتر بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 521
  • بازدید کلی : 32,144