loading...
همستر
MAHSA بازدید : 189 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (2)

 

 

سلام

 

من همستر ی بازیگوش همستم , و با سرگرمی هایی که داخل قفس برایم فراهم می کنید سعی می کنم بازی کنم .

 


 

جای زیادی نمی خواهم فقط یک قفس مناسب برایم کافی هست .

 


 

غذایی را که به من می دهید را می توانم تا نصف وزن خودم را در لپم جای دهم , اول مقداری از آن را مخفی می کنم , بعد که خیالم راحت شد یک دل سیر غذا می خورم .

 


 

راستی می توانید به من یاد دهید دستشویی ام را فقط در ظرف مخصوص خودم انجام دهم , چون من بچه با شخصیتی هستم .

 


 

بعضی ها فکر می کنند که من موش هستم ولی من خیلی با موش فرق دارم , یکی اینکه بیماری ندارم و منتقل نمی کنم , دم کوچولویی دارم و خیلی هم مهربون هستم , پس خیلی فرق دارم .

 


 

راستی می تونید با خوراکی تشویقی خیلی چیز ها به من یاد بدهید , می تونید من را زودتر با خودتون آشنا کنید .

 


 

می دونید که وقتی تازه می یام خونتون خجالتی هستم و اگه به من دو هفته فرصت بدهید تا شما رو بشناسم , می تونیم دوستای خیلی خوبی با هم باشیم.

 


 

من روز ها استراحت می کنم , از غروب خورشید شروع به بازی کردن می کنم , وقتی شما از مدرسه یا اداره می یاین خونه , من کم کم بیدار می شم .

 


 

من هر سه ماه ببرین مرکز همستر ایران داروی ضد انگلم را بدین , چون در طول عمرم موثره , خدماتشون هم رایگانه  چون منو خیلی دوست دارن . می گن من اونجا کلی اعتبار دارم حتما اسم منو از شما می پرسن و توی دفترشون هم اسم منو ثبت می کن , در ضمن منو اونجا چک می کنن که مطمئن بشن حالم کاملا خوب هست .

 


 

راستی خیلی ها فکر می کنن من دوست دارم گازشون بگیرم ولی اینطور نیست , من دستتون را گاهی با غذا اشتباه می گیرم , آخه صابون های شما آدم ها بوی غذاهای خوشمزه ما رو میده , گاهی هم بعضیاتون منو اذیت می کنید , فرض کنید یکی خودتون رو هی اذیت کنه , شما اونو چی کارش می کنید ؟

 


 

من سرو صدا ندارم , توی خونه هاتون جام خیلی راحته , فقط منو جلوی نور آفتاب نذارین چون چشمام اذیت می شه , پشت پنجره توی خیابون هم نذارین  چون بعضی پرنده ها ممکنه منو اذیت کنن , راستی منو اصلا با آب نشورید چون خیلی می ترسم و ممکنه مریض بشم.

 


 

اگه منو توی خونه می خواین آزاد کنید توی توپم بذارین , تا همه جارو یاد بگیرم .

 


 

بعد از 8 ماه خودمو یکی از اعضای خانوادتون می دونم و می تونم شادی و به خونه هاتون بیارم.

 


 

منو از جا های نا معتبر تهیه نکنید , چون اونجا از من خوب نگهداری نمی کنن , دلشون برام نمی سوزه منو فقط یه شکل پول می بینن .

 


 

از وقتی توی همستر ایران اومدم  , حیونای عجیب و غریب مثل پرنده , سگ , گربه و خزنده اونجا ندیدم چون من خیلی از اینا می ترسم ,همستر ایران فقط منو  پیش دوستای قدیمی خودم مثل خوکچه هندی و خرگوش نگه می دارن .

 


 

این متن را همستر ایران از زبون من نوشته و خوشحال می شم اگر برای کسی از من تعریف می کنید , بگید که همستر ایران چقدر منو دوست داره .

 


 

او یادم اومد !!!

 

اگه منو می خواین داشته باشید , همستر ایران هم منو داره و تمام لوازمی که برای نگهداری من لازم دارید را اونجای پیدا می کنید , از همه مهم تر کلی شما رو راهنمایی می کنن که از من خوب نگهداری کنید , من اینجا منتظرتون هستم , تا با شما آشنا بشم و یکی از اعضای خانوادتون بشم , میرین همستر ایران منو با خودتون ببرید , اونجا از دیدن مجدد من خیلی خوشحال میشن و منو کلی ناز می کنن .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آن شرلی در تاریخ 1392/08/19 و 19:58 دقیقه ارسال شده است

سلام
نه دیگر نشد.... فکر کن غول چراغ جادو بگه یک نفر.... اونوقت کی را دوست داشتی ببینی؟؟؟مرضی را؟؟؟فافارا؟؟؟شکلک می دونستم......
شکلک
ولی جدا از شوخی من می تونم در هرلحظه قیافتو در ذهنم تجسم کنم و ببینمت....
تخیلاتی پیش بریم باید بگم نمی دانم کی و کجا می بینمت اما همیشه به یادتم و ارزو می کنم موفق باشی.... راستی دلم برای این دوران تنگ می شه... می دونم خیلی زود حسرت گذشت زمان را می خورم!! حسرت بچگی را
این جمله که اشک هایم که می ریزد از اون جمله های آشنایی بود که هیچوقت فراموش نمی شه!!از این بابت ممنونم ازت!
راستی یک امامزاده هست نزدیکای امام زاده علی اکبر؟؟؟ امام زاده اسماعیل فکر کنم.... اونجا یکی از رویایی ترین مکان های زندگیمه...
لای شاخ و برگ درختا.... جایی وسط تنهایی
خیلی دوست داشتم عاشورا اونجا بودم خیلی....
شمام که خوب یک هفته تعطیلینا!!!
ما دبیرامون از شنبه تا پنجشنبه امتحان گذاشتن سه تا سه تا.... آخر عاشورا و تاسوعا تعطیلیم!شکلک

این نظر توسط آن شرلی در تاریخ 1392/08/10 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

سلام مهسا نمی تونی بیای یاهو؟؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    همستر چه جور جونوری است؟
    چه مقدار از این وبلاگ رضایت دارید؟
    به نظر شما کدام بازیگر زن بهتر است؟
    به نظر شما کدام بازیگر مرد بهتر است؟
    عکس چه حیواناتی رو بیشتر بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 520
  • بازدید کلی : 32,143